piątek, 24 marca 2017

Kilka słów na początek

Witam Serdecznie na stronie mojego bloga.
Mam na imię Maciej. Jak sama nazwa wskazuje interesuje się motoryzacją i wszystkimi jej dziedzinami. W 2016 roku uzyskałem tytuł magistra. Napisałem pracę magisterską o zmianach technologicznych zastosowanych w przemyśle motoryzacyjnym w Polsce w latach 1960-2015. Sprawdzanie aut to moja pasja i hobby. Lubię ludziom pomagać oraz uzupełniam przy tym swoją wiedzę motoryzacyjną. Utworzyłem bloga, aby podzielić się z wami wiedzą motoryzacyjną oraz pokazać w jaki sposób samochody oferowane przez sprzedawców na rynku i w sieci są szykowane do sprzedaży. Każdy z nas może łatwo wydać pieniądze kupując auto od "handlarza". Zaprezentuje podstawowe informacje, jak również opisze modele samochodów, ich wady i zalety oraz wymienię silniki benzynowe i wysokoprężne, na które trzeba zwrócić szczególną uwagę kupując wybraną jednostkę napędową. Zademonstruje techniki oraz podstawowe czynności, które wykonują osoby, które handlują zawodowo samochodami. Nie zabraknie również porad technicznych, podstawowych informacji z zakresu mechaniki, mechatroniki oraz danych technicznych samochodów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz